Doprava a platba

Jaké nabízíme způsoby platby a dopravy zboží?

Způsoby platby

Nabízíme tyto typy plateb:

Platba převodem předem: údaje k platbě obdržíte mailem do několika minut od vašeho potvrzení objednávky. Platbu proveďte nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud za zboží v tomto termínu neobdržíme platbu, zasíláme mailem (popř. SMS nebo i telefonicky) upozornění. Pokud následně neobdržíme platbu ani jasnou informaci o odeslané platbě, rezervaci zboží rušíme. Pokud zákazník nemá možnost zaslat platbu bankovním převodem, může platbu zaslat složenkou typu A, nutno uvést číslo účtu prodávajícího, částku a variabilní symbol. Platba je bez příplatku.

Platba kartou: platíte svou kreditní nebo debetní kartou jako poslední krok objednání. Jste přesměrováni na zabezpečené stránky ComGate, my nezískáme žádné údaje o vaší platební kartě. Pokud platba selže, kontaktujte nás, můžeme zaslat buď novou výzvu k platbě kartou, nebo podklady pro platbu převodem. Platba je bez příplatku.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou je nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky či v aplikaci klíče.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba dobírkou: Na e-shopu si vyberete své zboží a přejděte do košíku. Zadáte fakturační a doručovací údaje, které po vás e-shop vyžaduje. V kroku Doprava a platba vyberete preferovaného dopravce a platbu dobírkou. Nákup potvrdíte. Na e-mail vám přijde potvrzení o přijetí objednávky a případné další pokyny. Přepravní služba vám nákup doručí domů nebo na odběrné místo, kde zboží zaplatíte a převezmete.

Doprava

Možnosti dopravy jsou:

PPL - 89,- Kč (do 5 kg)

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem na info@levneji.cz. Následně se vám ozveme s dalším postupem. 

Objednáte-li zboží v hodnotě 1500 Kč a výše, POŠTOVNÉ máte ZDARMA (platí pro PPL)

Při zaslání na dobírku zákazník hradí vždy příplatek 29 Kč

Zásilky zasíláme 1-2 pracovní dny po obdržení platby nebo objednávky dobírkou, často již v den připsání platby či obdržení objednávky dobírkou. O odeslání zásilky vás informujeme mailem.  

Snadný výběr

Způsob platby a dopravy si vybíráte před finálním odesláním objednávky (nákupního košíku) z přehledného seznamu, kde jsou uvedeny částky a je překalkulováno, zda máte nárok na dopravu zdarma. Před odesláním objednávky uvidíte výslednou cenu.

Termíny doručení

V případě platby při převzetí zboží - DOBÍRKA - se zboží (pokud je skladem) odesílá obvykle 1. -2. den pracovní den po objednání zboží, často již v den přijetí objednávky. Dobírku si prosím vyzvedněte obratem, bez zbytečného odkladu. Dopravce většinou již po 5 dnech vrací zásilky zpět odesilateli! Doby uložení jsou dostupné na linku dopravce, který obdržíte mailem po odeslání zásilky z eshopu.

V případě bankovního převodu - zboží zasíláme po připsání platby na účet. (Bankovní převod trvá obvykle 1-2 PRACOVNÍ dny. Zboží odsíláme 1-2 pracovní dny po přijetí platby na účet, často hned v den přijetí platby.

Zmíněné lhůty se mohou prodloužit výjimečně z důvodu dovolené či nedostupnosti zboží – pokud tato situace nastane, jsou o tom zákazníci informováni na webových stránkách provozovatele.

Pokud zboží není dostupné, neprodleně budete informováni a dohodneme se na možné obměně objednaného zboží, či zrušení objednávky nebo prodloužení dodací lhůty. V případě zrušení objednávky, kdy zboží již bylo jakoukoli formou uhrazeno, do 3. dnů bude celá částka převedena zpět na Váš účet a to i včetně vyčísleného poštovného.

Pokud vám bylo oznámeno odeslání zásilky, ale zboží vám během následujících dní nepřišlo, informujte se prosím u dopravce.
Pokud zásilka nedojde do 14-ti dnů od odeslání prodávajícím tak prodávající podá reklamaci na doručení zásilky na příslušném obchodním místě dopravce. Vyřízení reklamace na doručení ze strany PPL je 30 dní.